Huidige Locatie: Home -  Air Max Ltd Ii IT is van vitaal belang om

Air Max Ltd Ii IT is van vitaal belang om

Air Max Ltd Ii

De informatiesystemen (IS) literatuur is al lang het belang van aanvaarding door de gebruiker van computer-based IS. Het evalueren van de determinanten van de aanvaarding van Air Max Ltd Ii de informatietechnologie (IT) is van vitaal belang om het probleem van onderbezetting te pakken en maken gebruik van de voordelen van IT-investeringen, vooral voor meer radicale technologieën. Deze studie onderzoekt de individuele acceptatie van biometrische identificatie technieken in een vrijwillige milieu, het meten van de intentie om te accepteren en verder te raden de technologie als gevolg van een zorgvuldig geselecteerde set van variabelen. Op basis van elementen van de technologie acceptatie Nike Air Force 1 Low model (TAM), diffusie van innovaties (DOI) en verenigde theorie van de acceptatie en het gebruik van de technologie (UTAUT) samen met het onderzoeksveld trust-privacy, stellen we een geïntegreerde aanpak die zowel theoretisch en empirisch gefundeerde . Door het testen van een aantal van de meest relevante en goed geteste elementen uit de vorige modellen, samen met nieuwe antecedenten om biometrische goedkeuring systeem, deze studie levert resultaten op die zowel stevig en innovatief. We hebben eerst bevestigen de invloed van gerenommeerde technologie acceptatie variabelen zoals compatibiliteit, gepercipieerde nut, het vergemakkelijken van voorwaarden op biometrische systemen acceptatie en verdere aanbeveling. Tweede, voorafgaande factoren, zoals de zorg voor de privacy, het vertrouwen in de technologie, en innovativiteit ook blijken te zijn een invloed hebben. Ten derde, tenzij innovativiteit, de belangrijkste drijfveren om uit te leggen biometrie acceptatie en aanbeveling zijn niet van de traditionele adoptie modellen (TAM, DOI, en UTAUT), maar van het vertrouwen en privacy literatuur (vertrouwen in de technologie en de waargenomen risico).
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties